Nekad AslanX2 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AslanX2

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: 11000015781c576

Vad är din discord tagg? AslanX2

Vem var det som bannade dig? Berdan1213

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen bannade mig eftersom jag hoppade in i en bil och ställde mig upp direkt efter en tazer istället för att rollspela senariot som att jag har ont som jag fick förklarad i support att en tazer stänger av dina muskler tänkte ej så långt och exakt på det men fick lära mig det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade ett långt senario tillsammasn med en massa poliser då de vart en skottlossning när polisen skjöt ner mig lämnade mig och skicka en panic, och andra av hans kolegor anlände till platsen eftersom han hade skickat in en panic och dom kollade skador på mig och skadorna visade sig vara skottskada detta gjorde så att dom såg detta som ett väldigt alravligt brott och sökte igenom mig hittade ett vapen (Syrianska UDP) när dom märkte att jag hade en automatkarbin så grep dom mig efter att tagit mig till sjukvården i ett privatrum. Jag blev vårdad utan en sjuksköterska (Mohammed A) och han gav mig krycka i 15 min sen så åkte vi in till station vi tog ett snabbt förhör jag förhandlade lite om straff rabbat sedan när vi väl kom fram till kriminalvården så gjorde jag allt vad jag kunde för att rymma för att inte åka in i 800 månader. Jag kämpade för livet och tillslut fick jag ett läge när konstapen med rakel (22-43) öppnade kriminalvården dörren jag började löpa ut och tog fram en Nissan Patron sedan påvägen dit blev jag tazrad och spammade e för att längst upp i högra hörnet står det (Klicka E för att resa dig upp) jag spammade E kom till slut upp från marken. Men i detta läge gjorde jag fel eftersom att jag borde rpat på att nålar hade fastnat i min kropp och gjort bättre från min sida vilket jag ej gjorde detta gjorde så att jag hoppade in i bilen väntade tills hans kolega skulle ta ner tazer istället skjöt hans kolega och missa då tog jag chansen och starta bilen och körde denna situvation var väldigt stressig och hade mycket adrenalin vilket gjorde att jag inte tänkte så mycket på att de va pwg utan bara gjrode allt vad jag kunde för att rymma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var fel från min sida men har lärt mig av mitt misstag och kommer ej göra samma misstag igen efter att staffen (Berdan1213) lärde mig hur det fungerar med tazer och vad jag borde gjort i det läget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett antal gånger tidigare allt är antecknat under namnet AslanX2 i Ban Bevis - Unive Staff Discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spelat lite roligare för båda parterna samt tänkt på reglerna och hur en tazer fungerar som Berdan lärde mig i Support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att alltid tänka efter 2 gånger (Sunt Förnuft), samt låta båda parterna ha en chans att vinna senario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår samt är ledig nu så hoppas jag kan få en chans

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka