Nekad Askoi | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Askoi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? real_zlatio1

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders linkan 48 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? en trevlig man som är smart duktig inom lagar och riktigt social av sig! han gillar mycket att fiska och vara i skogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Andreas har uppväxt i en trygg miljö och inte varit delaktig i kriminella aktiviteter han har tidigare jobbat som mekaniker och väktare. hans mål är attbli en polis och hjälpa samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en social realistisk rp och skapa roliga rp scenarios och bidra med en rolig rp upplevelse för alla! även bidra med att rpa som polis och få upp polis rpns sida. jag kommer bidra med roliga scenarios och en bra rp!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinna scenarios man måste även låta andra få ha kul!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har spelat 7 dgr dag nu och som sagt är en erfaren rollspelare bryter aldrig mot regler! har aldrig gjort det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm rdm ooc metagaming suntförnuft och social rp även nlr tycker jag är dem viktigaste!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, trivs i servern och hoppas ni kan ge mig en chans som medlem här i staden! / zlatio

Nekad!
Du behöver utveckla dina svar på ALLA frågor.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka