Nekad Askar_- | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Askar_-

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? __askar

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Josef Rambo och är född 2000-01-01.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Josef Rambo och han är född 2000-01-01. Josef växte upp i en liten stad tillsammans med sina föräldrar och en yngre syster. Under barndomen var familjen ganska tajt, men när Josef var 13 år gammal så skilde sig föräldrarna plötsligt. Pappan flyttade till en annan stad och började leva ett destruktivt liv med alkohol och spelberoende, vilket skapade en stor tomhet för Josefs liv. Josef hade alltid sett sin pappa som en förebild, så när kontakten försvann började han söka bekräftelse på annat håll. Han drogs till äldre ungdomar som inte hade de bästa avsikterna, och började skolka från skolan. Även om han alltid haft ett starkt intresse för rättvisa och ville bli brandman eller polis, kändes de drömmarna allt mer avlägsna. När Josef var 17 år blev han överfallen en kväll på väg hem efter en fest. Händelsen satte djupa spår och kastade honom ner i en mörk period. Han isolerade sig, tappade motivationen och kände att livet gick i fel riktning. Men tack vare några vänner som vägrade ge upp om honom, började han sakta hitta tillbaka. Trots det började han som ung vuxen umgås med folk som levde mer på gränsen till samhällets regler. Det var inget han egentligen ville, men han kände sig fast som om han inte hade några andra alternativ. Gradvis förändrades hans syn på världen, och den dröm han en gång haft om att hjälpa andra kändes allt mer overklig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och seriös Rp nivå. Jag spelar inte heller för att vinna utan att alla ska ha roligt och trivas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att man själv ska vinna utan att motparten också ska ha chans och vinna i ett scenario, för då blir det en mycket bättre Rp nivå.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, till exempel RDM, du får inte döda någon utan anledning. VDM du får inte använda ditt fordon som ett vapen. Metagaming du sitter med din vän i discord och du säger att han ska komma till torget och han kör dit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning: Du har inga logs, börja rollspela 2-3v kom tillbaka och gör en ny ansökan då så gör vi en ny bedömning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka