Nekad Askar142 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Askar142

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? askar_12s

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2007

Berätta om din karaktär. Den 25 årige Abdi Askar växte upp i ett hemskt hushåll. Hans päron var aldrig hemma och han fick lära sig att klara sig själv i en ung ålder. Han blev kriminellt påverkad, och vid 17 års ålder var han redan med ett gäng.

Abdi Askars liv bestog bara av våld och brott. Han blev känd för sina stordåd, vilket gjorde honom till en fruktad person i den mörka samhället. Men trots hans hårda yttre, bar Abdi Askar på en djup stress och orolighet. Han ville leva ett bättre liv, ett liv som han aldrig fick chansen att leva.

En dag, under ett driveby som Abdi Askars opps gjorde, blev Abdi skjuten. Men istället för att låta detta bli slutet på hans liv, blev det början på en ny. Abdi bestämde sig för att förbättra sitt liv. Han lämnade det förflutna bakom sig och gick in nuet då han börja arbeta för att bli en bättre människa.

Idag är Abdi en respekterad medlem av samhället. Han använder sin tidigare erfarenhet för att hjälpa andra ungdomar att undvika de misstag han gjorde. Abdi Askars historia är ett bevis på att det aldrig är för sent att ändra sitt liv och bli en bättre människa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda ett väldigt vält planerad RP från mig där alla regler följs för att motpartnern och jag ska kunna maximera njutningen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag spelar på bra rättvis sätt. Jag ska följa alla Rp regler för att min motpartner kan genomföra sitt Rp och så att vi båda ska ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. två av dem är ex Rdm: Menas att man dödar eller slår andra spelare utan någon slags anledning. Metagaming: Man får inte använda information som man fick utanför spelet in game.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja men det var en oseriös server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad pga utveckla speciellt om din karaktär frågan. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka