Accepterad Ask1und_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ask1und_

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Ask1und#3812

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag skulle satsa på att få servern till en så hög nivå som möjligt genom att bidra till att folket på servern beter sig och följer reglerna. Följer man inte reglerna så får man ta konsekvenser då jag vill att denna serverns rp nivå ska bli så hög som möjligt jag skulle vara en bra och aktiv staff och hjälpa till så mycket som jag kan med allt som jag kan hjälpa till med jag skulle vara mycket och specca ingame och se till att alla sköter sig som det ska jag skulle även sitta mycket med folk i support och hjälpa dom med de dom vill ha hjälp med jag skulle lägga ner extremt mycket tid på staff arbetet Jag vill även minska saker som tillexempel lall som är ett väldigt stort problem på servern och även rdm och vdm för det är en av dem vanligaste sakerna på servern vid sena kvällar och nätter jag kommer var nere och specca mycket vid spawn då jag anser att där mycket lall händer och mycket RDM kan ske. Jag kommer även försöka jobba så effektivt som möjligt T.ex om det inte är så mycket folk vid piren behöver jag inte bara stå där utan att T.ex Tpa till marja-lisas eller något sånt där det är folk så jag kan jobba så effektivft som möjligt. jag kommer även ha logsen öppna på ena skärmen så jag kan se allt som händer T.ex ingen Dupping osv. jag är otroligt aktiv så jag har tid för väldigt mycket staff arbete så som att ta reports och ta support, m.m. När jag inte har några reports eller supports att ta skulle jag specca runt på olika scenarion som händer på servern både kriminellas rp och polisens rp och alla andra WL jobb och se till så att rpn sköts så det blir roligare för alla spelarna på servern. Jag ska bli staff för att jag kommer lägga ner tid på servern och serverns rp för att kunna utveckla den så att servern ska nå sin fulla på potential som den kan uppnå. Jag har även varit Support här innan för cirka 1-2 år sedan och jag känner mig nu redo att komma tillbaka ige noch hjälpa servern. Jag är en bra och bestämd kille som är mogen och kan ta beslut. Jag kommer alltid försöka ta så bra beslut som möjligt som är bäst för servern och gör spelarna nöjda. JAg vill även bli staff för att det är väldigt lärorikt man lär sig allting ännu mer inom rpn och får veta hur andra staffs tycker om saker och ider vilket är väldigt nyttigt. Jag är här för att göra skillnad!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker Krim rpn och Polisen rpn kan förbättras på olika sätt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man får gå igenom för Polisen och kriminella ofta hur vi vill att rpn ska vara och hjälpa alla så mycket som de går på denna fronten. Vi måste även vara väldigt strikta och bestämda gällande olika beslut så man ser resultat på rpn. Alltså ifall man blir bannad 1 gång för T.ex Fear rp då när man kommer tillbaka så ska man veta vad man gjort fel och inte göra om det och fått sitt konsekvens tänk.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man jobbar effektivt och lägger tiden på rätt grejer och det som behövs. Att man inte ska hålla på att lalla runt och T.ex Abuse sin makt som staff. Man ska även vara så trevlig som möjligt och hjälpa alla så mycket som det går så att de känner sig bra bemötta och känner att de får den hjälpen de behöver.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu under lovet kan jag vara aktiv mellan 14:00-06:00 eller mera beroende på vad jag har för planer
På skoldagar så kan jag vara aktiv från Runt 16:00 till 01:00

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 3år (med pauser imellan)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt så har jag tidigare varit staff här och har koll på det mesta dock så var det ungefär 2 år sen och det har säkert hänt mycket nya grejer som jag gärna vill lära mig. Jag har mycket rpat i ungefär 4 år och har goda erfarenheter både som staff och spelare.

/goto ID När du Tpar till ens id.

/tpm då tpar du till din marker.

/Sqlunban steamnamn= då unbunnar du den som blivit bannad.

/setjob [ID] [Jobb] då ger du dig jobb eller någon annan ett jobb.

/tp teleportar till dina kodinater.

/car spawnar du fram T.ex en bil.

/spec id då specar du personen.

/noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig.

/dv Du tar bort en bilen eller motorcyckel.

/sqlbanhistory= Man kan titta om någon har fått ban och varför och vilken Staff som utfört ban.

/bring= för att tpa en person till dig.

/Freeze= För att frysa en person så han inte kan gå eller röra sig alls

/goto id= för att tpa till personen.

/spec =det är som noclip fast du rör dig med gubben.

/specoff du slutar specca spelaren

/clearchatforall om nån skriver någon olämpligt så raderar du alla chatter

/kick om en person lallar så kickar du han och ger en varning

/who id du kollar personens roller

/add key ger spelare en nyckel till sitt jobb T.ex

/sv ban du ger spelaren en kort ban på 1 timme

Jag kan flera än detta men kommer inte på fler i huvvudet. Och dom jag inte kan är jag mer än villig till att lära mig för att kunna utveckla mig som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag jobbar helst inte inom Donationen just nu då jag vill lägga min tid på serverns kriminella rp och vänliga rp och utvecklas den men kan såklart hjälpa till med det som behövs det har jag inga problem med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka