Accepterad Ask1und | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ask1und

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
6
Användarnamn: Ask1und

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199063206194/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Ask1und

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Frank Gonzalez 20 år gammal han är väldigt glad och snäll person.Han har haft en tuff uppväxt med kriminell familj och haft svårt i skolan på grund av hans familj men sen flytta han hemifrån och gav sig ut på egna äventyr själv och lyckades få jobb på en bilfirma som det gick väldigt bra för och han tjäna mycket pengar han blev sten rik och fick många vänner och blev väldigt om tyckte men sen efter 4-5 månader så valde han att sluta på bilfirman och ge sig ut på annat men det slutade med att han börja vara med i kriminella nätverk och rånade folk och plocka droger och var med i skottlossningar.Han blev skjuten i armen och tappa medvetandet och när han vakan låg han på ett sjuk hus...

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan bidra med bra rp på servern jag kommer vara väldigt aktiv och kan det mesta inom rpt då jag vart wl på många servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ha kul och utveckla min rp nivå mycket mer:)

Hur många timmar har du på FiveM? 869

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta den på server list och många har pratat om den multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på servrar men hittar inte den rätta med spelar på multi en hel del nu och det verkar riktigt kul kommer lägga mer tid på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka