Nekad Ask1und | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ask1und

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
6
Användarnamn: Ask1und

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Wilmer

Hur gammal är du? 05

Hur många timmar har du på Fivem? 892

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag tycker det är extremt kul att jobba som falck då jag är anställd där nu och jobbar hårt så jag vill ansöak till chef nu för jag känner att jag kommer ta hand om falck och göra det enu bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter då jag jobbar där just nu och jobbar som Falck erfaren.

Berskiv din karaktär? Frank Gonzalez 20 år gammal han är väldigt glad och snäll person.Han har haft en tuff uppväxt med kriminell familj och haft svårt i skolan på grund av hans familj men sen flytta han hemifrån och gav sig ut på egna äventyr själv och lyckades få jobb på en bilfirma som det gick väldigt bra för och han tjäna mycket pengar han blev sten rik och fick många vänner och blev väldigt om tyckte men sen efter 4-5 månader så valde han att sluta på bilfirman och ge sig ut på annat men det slutade med att han börja vara med i kriminella nätverk och rånade folk och plocka droger och var med i skottlossningar.Han blev skjuten i armen och tappa medvetandet och när han vakan låg han på ett sjuk hus...Men sen när han vakna till liv igen då börja han att jobba på falck och blev erfaren där och nu är hans dröm att bli chef där.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag som jag är idag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte spelar bara på multistaden

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka