Nekad ashtonv122 | Medlem ansökning [hannes ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ashtonv122

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ashton

Vad är ditt discord namn? super12#2265

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter johan wiklund Hasse föddes år 1984 den 11 November. johan moder var en godhjärtad person, men man skulle kunna säga att hon inte var den vassaste kniven i lådan. Hennes namn är Anna Hallström och anledningen till att hon döpte om Hasse till Brunsås är det ingen som vet.
När johan fyllde 18 och tog examen från fordonsprogrammet i Filipstad så bestämde han sig för att flytta till stor stan och skrapa ihop nog mycket pengar för att uppnå sin dröm om Volvo och jakt bössa. Där emot så gick inte hans planer som han ville och där med lever han än idag på a-kassa.
johan kan beskrivas som en mycket udda karaktär och tycks inte passa in I stor stads livet, han kan även upplevas som grinig på grund av att han har varit mobbad för sitt namn.
På grund av johan pengar situation är han även småkriminell och arresterades 2015 för rån av ICA i Storfors

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidar med seriös och bra rp och senario rp jag kommer följa alla regler jag kommer spela ofta jag kommer inte göra något som förstör rpn jag kommer försöker göra så bra /rolig scenario som möljigt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inhhebär att man inte ska spela för bara sin egen skull i ett senario så ska man inte spela så att en vinner och en förlorar

Hur hittade du Unive? genom yoytubers och streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka