Nekad ashtonv122 | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ashtonv122

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ashton

Vad är ditt discord namn? super12

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter johan wiklund och är 17 år gammal, när johan var liten gick han på en skola där han gick i klass 9A. johan en störig elev som skapade mycket bråk och han vägrade jobba på lektionerna. Ahmeds familj hade det svårt med pengar och hans pappa slet för att få ihop pengar och hans mamma hade inget jobb, så hans familj ville verkligen att han skulle lyckas i skolan så han skulle kunna skaffa jobb och tjäna pengar. Men johan har just nu E i några ämnen och F i de flesta så det ser inte så ljust ut för han. Hans mamma är väldigt besviken på han för hon trodde han skulle lyckas. En dag hamnade johan i bråk i skolan och johan och hans vänner misshandla en grabb och hamnade på barnhem i 5 månader, när de kom ut ur barnhemmet fick johan inte komma hem igen till hans familj så han fick leva på gatan. johan började hålla på med kriminella saker och tillslut så blev han tagen av polisen och åkte in. Nu är johan en hemlös kille utan pengar och utan jobb. Ahmed vill börja jobba och tjäna pengar och skaffa sig en egen bil så han kan fortsätta sitt liv på nytt och leva ett normalt och bra liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer försöka mitt bästa med att bidra med roliga scenarion till serven och social rp så det blir roligare för dåda rarte som rpar på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det bhöver att man kan rpa så de andra vinner scenariot och inte bara att du måste vinna scenariot

Hur hittade du Unive? min polare berätta om serven annars så har jag kört här innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka