Nekad Ashawasha | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keung

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Ditt discord namn: zebran11333

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Kriminell Roll

Vem/vilka tog beslutet? Toris och Lasse

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår att det ser dåligt ut från det klippet de fick och de var att jag riktade på sjukan

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom grabben som skickade in klippet var han som gjorde så att jag behövde rikta på sjukan då vi var 5 bilar som jaga han så köra han till sjukan då hoppar jag ut och skriver /me lyfter upp han och han vägrade att rpa på mina /me och sen så var klockan typ 2 på natten och man är trött och då blev jag sur på han så jag gjorde enklaste sättet jag riktade på han men jag vill e inte bara göra det vanligt så jag gick fram till en dator på sjukan och skrev /me kopplar ut alla kameror vilket borde räcka för att man inte ska kunna hitta nått om att det har hänt alltså inget bevis finns för polis osv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jIUuJHYapDPTHGQWN?invite=cr-MSx2TmosMjE5NjMwNjU4LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka