Accepterad ash090901 | Medlem ansökning (Yousefabd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ash090901

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin lundgren

Vad är ditt discord namn? lil durki#1590

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2008

Berätta om din karaktär. han heter mike.
Hans liv började i en liten gård utanför stockholm med sin mamma frida och pappa krille. mike var en glad kille med mycket energi och glädje.
När han växte upp så fick han ett intresse för motorer när han såg sin pappa åka motorcykel fram och till baks från jobbet. så han fick en liten barncross av sin pappa som han åkte runt på åkrarna där hemma. Så länge det var ljust så var lilla mike ute på sin röda och vita crossen dag när han pappa skulle till jobbet då hände det en olycka, han pappa dog i en motorcykel crash. Mike var den gladaste killen i världen! men hade ett problem med andra folk som han inte hade träffat. Med tiden som han har gått i skolan så blev han mer och mer social. och idag så är han den trevligaste och mest pratsamma killen.
mike är inte så duktig i skolan. han får bra helt okej betyg och går ut gymnasiet. Han ska söka till att jobba på en bil affär därför att han gillar bilar och motorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag bidrar med en intressant karaktär. Jag kommer skaffa ett jobb som höjer arbetskraften inom Unive. Jag kommer spela enligt reglerna som kommer bidra roligare upplevelse för alla. Jag vara väldigt interaktiv med spelarna i Unive. Jag kommer hjälpa nya medlemmar med hur man får ett jobb eller hur man ansöker till medlem genom lappar eller om de behöver någon annan hjälp med . Jag skulle även bidra till en bra upplevelse för att jag är väldigt extroverterad. Om någon bryter mot RP reglerna så kommer jag rapportera det. vill även ansöka om admin sen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att på en RP situation så ska man kunna gå med på grejer som inte gynnar dig som ett exempel är om någon försöker råna dig så ska du inte springa där ifrån eller Blir du hotad, springer du inte iväg. Du skall värna om ditt liv så mycket det bara går. Du skall RP livrädd om någon hotar dig eller när det är en situation där du kan skada dig i allmänhet

Hur hittade du Unive? fått förslag av polare och anndra har äveen sett på twitch, tiktok och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka