Accepterad ash090901 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ash090901

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/?l=swedish

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin lundgren

Vad är ditt discord namn? logic#8597

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2004

Berätta om din karaktär. min gubbe heter mike och han har haft det svårt han hade en dålig uppväxt bland knas och droger och fattigt han pappa hette pabllo escobar och han va drug lord mike gillade inte när hans pappa tog droger och vart arg så han flytta till sin mamma i unive och sen efter det har han blivigt mobbad i skolan och så börja han hänge med sven han är jätte snäll hans dröm var polis och det tyckte mike om därför hans pappa var en drogare så och dom har alltid haft den drömmen. 10 år senare när han är 18 så vill han och sven bli polis så dom tänker ansöka drf mike är snäll och lätt att prata med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en grabb som vill det bästa för servern jag spelar på vilket jag menar med att, jag har en väldigt hög nivå på mig själv vilket gör att jag får till en hög och bra prestanda på min RP så det känns seriöst och inte bara fjantigt och flamsigt, men sedan så kan jag även bjuda på en rolig RP som kan få de flesta att skratta utan att jag ska behöva överdriva och göra det fjantigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill spela hög RP och hjälpa andra . Det är viktigt att göra värkligt hets trogna konversationer med de andra spelarna. I scenarion måste man lev in sig. Jag har lär mig de av ett tidigare ban och kommer aldrig att göra om det! DE är viktigt att båda ska tycka att de är roligt och att man gör och utför senarion på rätt sätt. Motpartens sida ska man alltid tänka på så alla få så rolig spel upplevelse och värklighets känsla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om en kille håller en pistol och hotar dig så ska du inte hota han och skuta han du ska rp på bra nivå.

Hur hittade du Unive? ag har hittat det genom att jag spelar på servern hemma hos min mamma, sedan innan det så hittade jag den på twitch och youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka