Accepterad asdsad | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NILLE2.00000000000

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: 76561199161530320

Ditt Hex-ID: 11000014799d7d0

Vad är din discord tagg? nille____________

Vem var det som bannade dig? RALLE

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: artworks-000645054955-0c6neb-t500x500.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag emote abusade under ett skott senario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag började skotta med en grabb sen så blir jag ner skjuten och e copar sen så efter jag har död så ser jag att ralle har taggat mig i krim dc och jag ser att han har skrviti till mig i pm och då hoppar jag support och han visar klipp och drar in mina roller och bannar mig i tredagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den som bannade mig gjorde rätt för att jag ser vad jag har gjort fel och fattar vad för ni bannade mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej typ 3 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle e copa och lyssnat ochh bara tilllåtit att bli finishad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det ! kan inte lägga in en bil

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka