- Förbjuden
- #1
asd
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos
Vad heter du på discord? __Carlosi,to__#5014
Ange ditt födelsedatum 23 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 10:00--22:00 Tisdag 10:00--22:00 Onsdag: 10:00--22:00 Torsdag: 10:00--22:00 Fredag: 10:00--05:00 Lördag: 10:00--05:00 Söndag: 10:00--05:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 eller 2 Månader har jag Varit Medlem..
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Typ 4 eller 3 gånger har jag blivit Avstängd.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo att man ska Hålla Koll på servern Och göra sitt Bästa För att kunna få den bästa och scosiala rpn på servern och få bort alla lallare på servern för de finns lallare som förstör typ mitt i rån och fear rpar de darför man vill få bort Alla Lallare och ska man Hålla koll på vad som händer ig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hålla koll på servern och kunna göra allt jag kan och få bort alla lallare så Vi gör Unive Till Den bästa rp servern och att vi ska ha ett bra Community och få bort alla lallare Som finns på servern så alla kan rpa i lugn och ro och jag älskar att hjälpa till för att få allas bästa på servern för jag vill få bort alla lallare som förstör och Sv banna dom eller kicka de för de är så tråkigt och jobbigt med lallare hit och ditt För jag vill göra satt alla lallare kan bete sig på servern och få sin chans på Unive så de inte blir blacklistade någon gång för jag vill allas Bästa och göra mitt jobb och mitt bästa på Servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse Menas med att man typ /revivar dig skjälv eller andra för att vara snäll och jag måste få bevis på hur han eller hon dog så kan jag reviva den persionen om jag får bevis. Och andra grejen om Abuse är typ om någon Kille eller tjej jag känner som säger till mig banna inte mig för vi är vänner och om jag lyssnar på han eller hon att jag inte ska banna han eller hon så är de abuse och det är Absolut inte ok att Abusa du gör de bara sämmre för dig och kan bli av med din servervakt för abusa är aldrig Ok. Och jag tycker Själv inte om när folk abusar det är bara ireterande för mig och dåligt för servern för man vill ju ha de bästa Communityt och Inte förstöra För Bästa Unive För jag är en Allvarlig Servervakt som kan bete sig och aldrig skulle abusat i hela mitt liv..
Vad heter du på discord? __Carlosi,to__#5014
Ange ditt födelsedatum 23 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 10:00--22:00 Tisdag 10:00--22:00 Onsdag: 10:00--22:00 Torsdag: 10:00--22:00 Fredag: 10:00--05:00 Lördag: 10:00--05:00 Söndag: 10:00--05:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 eller 2 Månader har jag Varit Medlem..
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Typ 4 eller 3 gånger har jag blivit Avstängd.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo att man ska Hålla Koll på servern Och göra sitt Bästa För att kunna få den bästa och scosiala rpn på servern och få bort alla lallare på servern för de finns lallare som förstör typ mitt i rån och fear rpar de darför man vill få bort Alla Lallare och ska man Hålla koll på vad som händer ig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hålla koll på servern och kunna göra allt jag kan och få bort alla lallare så Vi gör Unive Till Den bästa rp servern och att vi ska ha ett bra Community och få bort alla lallare Som finns på servern så alla kan rpa i lugn och ro och jag älskar att hjälpa till för att få allas bästa på servern för jag vill få bort alla lallare som förstör och Sv banna dom eller kicka de för de är så tråkigt och jobbigt med lallare hit och ditt För jag vill göra satt alla lallare kan bete sig på servern och få sin chans på Unive så de inte blir blacklistade någon gång för jag vill allas Bästa och göra mitt jobb och mitt bästa på Servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse Menas med att man typ /revivar dig skjälv eller andra för att vara snäll och jag måste få bevis på hur han eller hon dog så kan jag reviva den persionen om jag får bevis. Och andra grejen om Abuse är typ om någon Kille eller tjej jag känner som säger till mig banna inte mig för vi är vänner och om jag lyssnar på han eller hon att jag inte ska banna han eller hon så är de abuse och det är Absolut inte ok att Abusa du gör de bara sämmre för dig och kan bli av med din servervakt för abusa är aldrig Ok. Och jag tycker Själv inte om när folk abusar det är bara ireterande för mig och dåligt för servern för man vill ju ha de bästa Communityt och Inte förstöra För Bästa Unive För jag är en Allvarlig Servervakt som kan bete sig och aldrig skulle abusat i hela mitt liv..