Accepterad asd | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

asd

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Vad heter du på discord? Carlosi#5304

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 14:45 pga skola så slutar jag 14:45 och är hemma typ kl 14:55 så kl 14:55 börjar jag spela sen stänger jag av 01:00
Helger 12:00 till 06:00 på morgornen. Och sen fortsätter jag att spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit <Medlem på Unive 2021 men sen så slutade jag på servern sen kom jag tillbacka. Typ för 5 dagar sedan och nu så har jag bästämt mig att komma tillbaka till Unive Roleplay som servervakt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit det typ 2 eller 1 gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har det som kallas makt till servern med att få bort alla lallare på servern och få bort folk som inte kan bete sig och folk som stream sniprar och förstör scenarion och att alla som har servervakt hjälper alla staffs asså alla helpers så alla som är helpers kan ta ärenden och alla servervakter kan hjälpa till liksom så att alla staffs inte behöver känna sig så stressade så mycket för det är inte bra att alla staffsen ska känna sig tvingade till något och jag ansöker till sv för att kunna hjälpa till och göra det som krävs och jag älskar att hjälpa till och visa respeckt till alla så att folket på servern ska känna sig trygga och få rpa i lugn och ro i fred med sina vänner för jag vill att alla ska känna sig välkomna inne på servern. Och vi som servervakter ska hålla koll överallt på sonna lallare och använda sig av /kick id, /svban id, /revive id men man ska ressa folk när man vet vad som hent och så vidarre och man ska aldrig ressa vänner som behöver ress det är en regel som kallas korruption att ressa sina vänner helt utan anledning.
Och så ska alla servervakter hålla koll på servern och hålla kolla på att alla kan alla regler. , /dv /toggelid /toggelname.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill komma med Servervakt Teamet och jag har jette bra erfharenhet inom att vara en servervakt samt vet jag hur man ska bete sig som en servervakt och jagvet vad man får göra och vad man inte får göra för bara om jag är servervakt så ska jag inte ressa mig bara såhär jag ska rpa på att jag ska till apoteket och köpa ploster och rpa mig fram.
och så kan jag lova alla att jag aldrig kommer att abusa med mina perms för jag som servervakt ska ressa om jag själv vet om jag får av de andra staffs och som sagt jag ska till apoteket om de behövs mer liv, Och såklart man ska använda sina perms i rätta tillfällen. Jag kan samt alla sv regler vad man får göra och inte göra och jag är en servervakt som kommer vara strikt och hålla koll på alla och jag vill bara bäretta att jag aldrig kommer att abusa för det är inte bra att abusa det är bara dålig rp oh man ska bete sig som en sv. :), Och så har jag varit servervakt i 7 servrar en är ortenwave Roleplay, Nordic Roleplay, Netan Roleplay, Panda Roleplay, och Solsidan Roleplay, Ventic Roleplay, Unity Roleplay.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo jag kan börja såhär att korruption är ju typ att jag ressar mina vänner helt utan anledning och typ bannar folk utan utan anledning det kallas som abuse och om man gör något sånt så kan man hamna i grova kosevenser. Jag har mer att bäretta inom abuse det är att om någon dödar mig i en storming och jag dör då för jag icke använda mig av /revive för det är också en slaks abuse inom att vara servervakt för bara för jag har perms så ska jag inte abusa och använda mig av korruption. Och när man ska rrevva sig är då om man har dött av bugg typ om man ramlar genom marken och dör då får man ressa sig för IRL så kan man väl inte ramla genom marken helt random så det är darför man kan och får ressa sig då och jag som servervakt kommer jag att bete mig och göra allt som krävs och bevisa det också. :)

Tillbaka