Nekad asad somliland | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

asad somliland

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent sundlöf

Vad är ditt discord namn? sundlof#6835

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär heter asad somaliland är 20 och är bror med abbe somaliland han är en medborgare i i sverige och och kommer från somalia utan nån pappa hans familj består av mamma somaliland och sin bror abbe och han ska vara väldigt jobbig och kaxig men det är så han är född och van med att vara så hans han är intresserad av att vara gäng kriminell och hata polisen med sin bror abbe dom kommer alltid vara med varandara och göra dumma saker (med roleplay såklart)

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett gott skratt av de andra medborgarna och lite med action i stan kommer vara inne i servern ofta så att man vet att asad är inne och startklar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alltid visa respekt mot din partner och alltid ha kul under scenariot vilket också inne bär att man ska kunna förlora en förlust och det är endast för kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna. t.ex att raportera om någon gör fel i eller regel brott till staff och att inte använda racistika eller nasistiska ord eller meningar det är också förbjudet att använda en voice changer i discord servarna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på smg serven på five M och grand rp men jag ville hitta något nytt som jag kan prata mitt eget språk

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men hoppas ni gillar min ansökan

Tillbaka