Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169422316/
Ditt Hex-ID: vet ej vad det är
Vad är din discord tagg? aryan#2394
Vem var det som bannade dig? Affe <3
Hur lång tid var din ban? min ban är just nu i 9 dagar och 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var inblandad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som tog fram ett bäsbollträd och började slå på min bil så jag hoppade in i min bild och bad han att sluta men han sluta inte så jag körde på han lite lätt ca 4 gånger för att få han att stoppa men det gjorde ingen skillnad. sen så kom det en kille o blev lite irriterad och sa ¨det här är en rp server, man gör inte så¨ jag försökte föklra åt han men han körde bara iväg, detta är den andra gången jag har blivit bannad och den första gången var inte så länge sen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle kuna säga att en del av banen var mitt fel men inte så mycket
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den tidigare bannen hände bara från ingenstans, vet ej varför men jag fick bara brösta det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara kört iväg
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte bygga på problemet
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: vet ej vad det är
Vad är din discord tagg? aryan#2394
Vem var det som bannade dig? Affe <3
Hur lång tid var din ban? min ban är just nu i 9 dagar och 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var inblandad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som tog fram ett bäsbollträd och började slå på min bil så jag hoppade in i min bild och bad han att sluta men han sluta inte så jag körde på han lite lätt ca 4 gånger för att få han att stoppa men det gjorde ingen skillnad. sen så kom det en kille o blev lite irriterad och sa ¨det här är en rp server, man gör inte så¨ jag försökte föklra åt han men han körde bara iväg, detta är den andra gången jag har blivit bannad och den första gången var inte så länge sen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle kuna säga att en del av banen var mitt fel men inte så mycket
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den tidigare bannen hände bara från ingenstans, vet ej varför men jag fick bara brösta det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara kört iväg
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte bygga på problemet
Har du läst våra regler? Ja