Accepterad Aryan | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aryan

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168843124/home

Ditt Hex-ID: 110000148096d74

Vad är din discord tagg? Aryan.#2495

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: umxgpl Anledning: grov pwg Går ut om: 3 dagar 2 timmar 41 minuter Placerad av: Limpis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff valde att banna mig eftersom att dem tyckte att jag inte rpa tillräckligt på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det var så att vi åkte runt ett gäng hus och då valde dem att skjuta oss så vi skött 2-4 skott tillbaka och sedan åkte iväg och då ansåg jag att det inte fanns något följande scenario så jag valde att lägga min dc på stör ej, och när jag kommer in på FiveM så ser att vi har krockat och då gör jag mitt bästa för att rpa skadad men staff valde att banna ALLA i bilen för smma straff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker ändå att det var en felaktig ban för jag rpa ändå på min skadad så mycket jag kunde göra, kanske inte borde gå in på dc direkt efter ett scenario men jag gjorde verkligen mitt bästa för att rpa skadad just vid den situationen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag var ny på server sp snackade jag ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag antar att det ända jag kunde gör var att inte gå in på dc efter scenariot, men annars så gjorde det bästa jag kunde göra under den stunden

Har du lärt dig någonting efter din ban? j att jag kanske inte ska hoppa in på dc efter ett scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka