Accepterad Arvin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvin

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199388063491/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvin

Vad är ditt discord namn? Kurdish#6668

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karakktär heter sallad hakim och när sallad var liten så var hans pappa en polis och sallad fick ibland vara med och patrullera när sallads pappa patrullerade sallad har aldrig riktigt haft en mamma som gillar han när sallad blev 13 år blev hans pappa en missbrukare han drack sprit varje dag och slog sallad hakim så sallad han sprang iväg från huset mitt i natten och sprang hem till sin farmor och berätta allting så hans farmor ringde polisen och då kom sallads pappa i fängelse för barn misshandel. Nu när salllad är 22 år gammal så funderar han på att bli polis eller mekaniker, men han funderar på att gå den kriminella vägen istället sallad har en brorsa som heter ahmed hakim och de brukar alltid vara och köra runder och sånt på piren för att de är som bästa vänner när de e brorsor när sallad var liten så bodde inte hans brorsa hos sallad utan han bodde i en annan familj långt ifrån sallad så nu börja de känna varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo just jag ska bli medlem på unive för att jag kommer att alltid bidra med social rp och jag har väldigt bra rp då jag har varit medlem kriminell och lite sånt på en annan server jag har varit staff på ortenwave, fristaden och snöstaden jag kommer aldrig att lalla runder för om man lallar runder hör man ej hemma på en sån bra server som unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? många bra senarior och bra rp och om någon gör fail rp så skriver jag i occ att det är fail rp och om någons bil är sönder mitt på vägen kan jag putta den bort från vägen. Sedan kan man hjälpa personer som är döda och köra dom till sjukhuset. Och jag kan bidra medVäldigt bra och hög rp nivå till alla scenarion jag kommer bidra i. Men mest av allt glatt humör till alla spelare och staffsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna i ett scenario utan att man ska ha kul och låta alla andra ha kul och Som jag skrev på den över att alla ska kunna vinna ett scenario, inte bara jag och det ska jag kunna rpa mig fram till. Jag ska inte bara ha all makt utan andra ska även få ha kul än bara jag.

Hur hittade du Unive? Vänner och youtube, tiktok

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka