Accepterad arvidzzzon_98806 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvidzzzon_98806

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199530855643/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d9d4cdb

Vad är din discord tagg? arvidzzzon_98806

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände men jag tror jag lallade runt men använde absolut inte rasistiska uttryck. Det var ungefär ett år sedan det hände så kommer inte ihåg så mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg så myckte men jag kommer ihåg att jag var vid marja lisas och lallade lite grann, jag vdmade inte någon eller något sånt och jag använde mig inte av rasistiska uttryck vad jag kommer ihåg .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde helt fel viket jag ångrar då jag vill spela på unive och ångrar det stort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad tidigare. Detta var min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag ej var medlem så hade jag kunnat vara mer seriös och absolut inte gått in på servern och lallat. Istället om jag ville spela på unive skulle jag ansöka om medlem, och allt sånt och spelat seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska vara lallig och rollspela seriöst på unive och följa reglerna. Blir jag unbannad så kommer jag inte bryta några regler och rpa seriöst och visa att jag kan vara lojal till unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka