Nekad arvidwalla | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvidwalla

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198005832662/

Ditt Hex-ID: 110000102b74bd6

Vad är din discord tagg? Lulio#0863

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag försökte sälja droger utan krim roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade fått droger av en kille och då ville jag sälja det vidare och så hittade jag en kille som ville köpa mina droger och sen blev jag bannad för krim utan krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att jag har gjort fel jag borde inte ha gjort så och ska aldrig hända igen.Jag hade bara läst hälften av reglerna för när jag hade läst hälften då tänkte jag äch jag vet nog resten.och jag visste inte att man inte fick vara krim utan krim roll och därför borde jag ha läst allt av reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall men det var första dagen jag kom in på servern. och jag fattade inget då. jag har lärt mig av mina tidigare banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig tagit emot drogerna och aldrig försökt att sälja drogerna. och så skulle jag ha kunnat läst alla reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort jag ska inte sälja /köpa något olagligt utan krim roll. Jag kommer inte gjöra om det utan krim roll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår jag ska inte tjata

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka