Nekad arvidwalla | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvidwalla

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198005832662

Ditt Hex-ID: 110000102b74bd6

Vad är din discord tagg? billys#0863

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad för krim utan krim och att jag försökte sälja kokain

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sålde droger utan att ha krim roll det var dumt kommer inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille hade fått kokain av en en annan grabb under kvällen och då bestämde vi oss för att sälja drogerna för att det var en kul grej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag sålde droger. Men jag visste inte om det där med krim roll för att jag är ny på srvern och jag har spelat på andra servrar förr och då kunde man göra det utan roll. jag ska läsa reglerna så att inget sånt här händer mer

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag lallade men det var första dagen jag kom in på servern. Jag har lärt mig av min tidigare bann att jag ska aldrig mer lalla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara strunta i drogerna men jag visste inte att men behövde krim roll eftersom jag inte hade läst reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av min bann jag ska läsa reglerna. Detta kommer inte att ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej jag förstår vad du säger jag kommer inte tjata att du ska läsa min bann överklagan.

Utveckla överklagningen, och motivera varför du ska bli unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka