Accepterad ArvidSHjalmar | Medlem ansökning (MUDDI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArvidSHjalmar

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FishPez/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Bergengren

Vad är ditt discord namn? Arvid#1196

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobbe Nilsson och är 23 år gammal. Tobbe är Svensk och bor ensam i en liten lägenhet och har ett helt ok jobb. Tobbe lever ett ganska normalt liv, har ett par kompisar som han brukar hänga med och gå ut och festa på helgerna. Tobbes främsta vän Lucas, är hans barndomskompis och lyser verkligen upp Tobbes dåliga dagar. Tobbe hade en bra uppväxt och har inte haft många problem i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem på Unive eftersom jag har spelat på RP servrar sen 3 år tillbaka och har under dessa 3 år fått rätt så mycket kunskap om hur man RPar på ett bra sätt. Jag har inte RPat på en svensk server innan, och söker ansöker därför om medlem till Unive eftersom jag känner att jag vill testa något nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med realistiska RP situationer och inte lalla runt. Jag vill också bidra med en glädjefull känsla om RP till de nyare spelarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario är att man inte alltid behöver vinna i en situation, utan att man ska skapar en så realistik situation som möjligt.

Hur hittade du Unive? Hört om Unive från en kompis.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD". Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka