Accepterad ArvidNilsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArvidNilsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nilsson

Vad är ditt discord namn? ARRE.BARRE#6656

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Johan sjölund är född 1986 och är en medelåldrig man som kom till Unive efter ett liv ute på landet. Johan bodde ganska långt ifrån närmaste stad innan han flyttade till Unive.

Johan är en vanligtvis lugn person men kan få grova humör svängningar då han blir väldligt agressiv. När Johan växte upp hade han allt han behövde i livet: tak över huvudet, en familj med mamma och pappa, mat på bordet och skola. Men något som skakade till Johans uppväxt i barndomen var att han började hänga med fel folk. Johan började göra dumheter efter skolan med sina nya kompisar och en gång gick det så långt att han skadade sig rejält efter ett slagsmål. Efter det hade Johan på senare dagar återhämtat sig och startat sin karriär som extra lärare i skolan i hopp om att hjälpa ungdomar som möjligtvis hamnat i eller kommer hamna i samma sits som han själv. När Johan bodde på landet och jobbade som extra lärare gillade han att gå ut i skogen för att jaga men också vara med familjen och vänner.

Det finns fortfarande kvar spår av rackartygen och dumheterna i Johan på äldre dar även efter sitt försök på att återhämta sig ifrån sitt tänke sett genom special lärar karriären, specielt när han nyligen flyttat in i staden som han är väldigt ovan vid och påstår att många är konstiga i. Så Johan är inte en helt godhjärtad själ i helhet men han är fortfarande en smart och snäll när det behövs person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög Rp nivå och ta del av och utveckla scenarion. Detta kommer jag göra då jag spelar en social rp och utvecklar rp:en för båda parterna. Jag kommer förstärka utspelen på scenarierna med min högt insatta roleplay för mig men specielt för dem runt omkring mig. Jag kommer helt enkelt att förstärka spelupplevelsen på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte alltid för sin egen vinst då man ska kunna ta och förlora scenarion, man ska alltså inte alltid ta och vinna då deltagandet av ett scenario med målet att du ej aldrig måste vinna något på det kommer förbättra spel upplevelsen för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då en kompis rekomenderade det till mig.

Vidare till intervju
lycka till!
KOM IHÅG! du har 48 timmar på dig att göra en intervju:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka