Accepterad arvidmoberg05 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvidmoberg05

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Moberg

Vad är ditt discord namn? hugoboss

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Åke Svensson. En go och glad gubbe som är född 1988-07-10 han är uppvuxen i Sverige i en liten stad som heter Gränna. även kallad polkagris staden. han har bakat väldigt mycket polkagrisar när han va yngre. under hela han uppväxt har han varit mobbad och retad för att han har alltid drömt om att vara polis och nu vill han äntligen ta chansen att bli polis. Han har haft många yrken i sitt liv bilmekaniker, truckförare, maskinist och även lastbils chaufför. men nu har drömmen blivit ännu större att vilja bli polis och stoppa all kriminalitet i världen.
Åke är en stresstålig gubbe som har en jävla vinnare skalle och kämpar för att alla ska må bra och ha en bra dag. han kan stressa upp sig ibland men han har gått kurser för det och lärt sig hantera det. men överlag är han en go och charmig gubbe.
intressen som Åke har är att spela golf med gubbarna och ta en bira. Han är också väldig intresserad av polisbilar men även vanliga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska mp bra och han en rolig och realistisk spel stund. och kunna leva mig in i alla scenario så verklighetstroget som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du som person ska kunna spela för både partnernas vinst i ett scenario vilket betyder att ett scenario ska vara kul för alla personerna som deltar i scenariot. Till exempel man kan inte dra iväg med sin import bil som går i 300km/h när polisen inte kan gå lika mycket utan man ska spela så båda sidorna har kul och att motparten ska vinna på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. man ska kunna ta ansvar. ingen mobbning. respektera alla. VDM vehicle deatmatch att man inte ska använda fordon som vapen. tjänstefordon och tjänstevapen får endast användas om du har behörighet till det yrket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på några andra servrar. och då har jag varit polis och jag tycker det har gått väldigt bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en go och glad kille på 18 bast som gillar att spela fivem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka