Nekad arvidlejon70 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvidlejon70

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127692806/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Lejon

Vad är ditt discord namn? Lejon#7840

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2007

Berätta om din karaktär. Hans namn är Arvid Lejon han har varit i staden i över ett år men åkte på semester ett tag. Hans ungdom var tuff hans pappa jobbade extremt mycket. Så han hade inte en pappa när han växte upp vilket gjorde att han började med dåliga saker som att sälja knark osv. Men när han blev äldre så fattade han att det ej var en bra ide att fortsätta med drogerna så han betalade av skulden han hade och började plugga. Idag är hans dröm att bli polis. Han har även gått klart polis högskolan och väntar bara på att ansöka!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror själv jag passar bra som medlem då jag rpat över 1,5 år på unive. Även varit medlem 1,3 år på unive. Anledningen att jag blev av med den var att jag blev perma från dc för jag hade en komflikt med en staff.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriösa och bra scenarion och hålla en bra RP nivå. Och göra servern till en ännu bättre server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att jag kommer att skapa bra RP scenarion och jag kommer inte att Fail RPA och sånt utan jag kommer att faktiskt jobba eller bli gängmedlem. Jag kommer inte att Lalla eller något sånt och nu när jag har spelat lite på servern som icke medlem så har jag testat lite och jag vill gärna försöka att bli Medlem.

Hur hittade du Unive? spelat på servern över ett år. För 1,5 år sen började jag och mina irl vänner spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka