Nekad arvidlejon70 | Ban överklagan (kesoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

arvidlejon70

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127692806/

Ditt Hex-ID: 110000145958606

Vad är din discord tagg? Lejon#7840

Vem var det som bannade dig? kesso

Hur lång tid var din ban? perma från dc

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? STAFF DISRECPEKT

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som jag förstått det så blev han ledsen för att jag skrev ^vi får se^ och att jag tyckte det va ett skämt Allt började med att jag skulle ta min krim intervju då jag köpte min kirm 12 h innan intervjun. Sen efter jag väntat 20-25 min i väntrumet så drar kesso in mig jag svarar på hans frågor KORREKT vilket han även säger han sa du du svarade rätt på alla frågor men du måste utveckla sen så kicka han mig från dc och så var det med det. Dagen efter pratade jag med andra staffs dom sa att jag skulle skriva till honom då dem tyckte det va skumt jag skriver till han lite irriterad att jag skrev först hur det va sen svarde han otrevligt enligt mig då skrev jag är detta ett skämt sen vi får se. sen blev jag perma sen dess har han iggat mig i pm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inne yellow pages

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om han blev ledsen så var det en korrekt ban men andra staffs sa att dem inte skulle permat för det dar då jag skickat screen shot till dem men men antar att den va korrekt om han blev ledsen men kan tycka att han tog lite

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns knappt alla längesen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skirvigt det jag skrev till han man jag ångrar att jag skrev det jag. Men sätt er i mitt perspektiv Jag köper min krim 12 timmar senare tar jag min intervju svarar korrekt på frågorna men han nekar ändå klart man blir lite så arg ändå sen när andra staffs skriver att det va skumt blir det bara värre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jadu att tänka på att visa folk tar år sig mer en andra och blir ledsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ni läser den när ni har tid :)

Tillbaka