Accepterad arvidlejon | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvidlejon

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127692806/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Lejon

Vad är ditt discord namn? arrebarre2007#7840

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arvid Lejon och är en man som är född 1993. Arvid är en snäll kille som kan bli aggressiv i vissa tillfällen men han är en person som har lätt att skaffa vänner och samt att prata med folk, Arvid är en positiv person som kan bidra med rolig energi. Kevins uppväxt var tuff på grund av att han föräldrar lämnade honom på ensam fot vid 17 års ålder och då hade han svåra tiden med bråk med folk. Arvid började försöka bli mekaniker och erfaren med bilar för att tänka på något annat och försöka skaffa jobb för att gå vidare i livet och bli lycklig och slippa tänka på allt skit som hänt i hans bakgrund. Men han började ensam och från nytt med att mecka med bilar och hans första bil som han mekade på var en Volkswagen Bubbla med en liten och simpel motor (4 cyl boxermotor 1,1 eller 1,6 liter luftkyld) och han skulle bara skruva isär den för att kolla och inspektera en motor för han aldrig sätt i en motor förut och det gick bra för Ahmed för att han tog det lugnt och säkert, Ahmed lyckades till och med sätta ihop den och att det funkade efter och det var ett stort steg för Arvid. Arvid fortsatte med sitt bil intresse och satte upp en skylt utanför hans garaget där det stod (Arvid bil Meck kan fixa din bil/motor bara att ringa xxx-xxx-xx-xx eller att svänga in och fråga om tid) och han fick några kunder om veckan och det var mest tanter eller gamla som inte kunde något och ville ha ett simpelt fix som att fylla spolarvätska eller att pumpa däcket och Ahmed fick ca 450 kr om veckan för det. Ahmeds framtid såg ljus ut för han och det gick bara framåt för honom så att han tjänade upp till 6000 kronor om veckan och han var överlycklig för det. Detta fortsatte och det gjorde honom glad och nu siktar Arvid Lejon för att bli en mekaniker helst hos Falck men Meko funkar också eller att bli en modifierare på bilar!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag hade bidragit till bra RP och lite skratt här och där roliga scenarion och diverse.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? om rätt så antar jag att det är mitt mål och inte karaktärens mål. Mitt mål är att ha kul och kunna skapa roliga scenarion med vänner och andra.

Hur hittade du Unive? många kändisar spelar här och mina kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra Unive till en bättre plats och en bättre server så fler personer spelar på den för ju fler som spelar den desto roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli anställ eller chef på mekonomen och om inte det går hade jag tänkt bli vianor eller securitas men jag vill helst bli meco.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive roleplay för jag tycker det är den bästa servern som jag har prövat och spelar den nästan mer än 2 timmar varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka