Accepterad ArvidKingen | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArvidKingen

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid#2722

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Kanavera och hans Morbror e en maffia boss och hans kusiner och hela släkten är med i ett kriminellt gäng. Nu e han gammal nog att gå med i hans morbrors gäng. Hans mamma dog när han var 11 år gammal han blev väldigt deprimerad så han gick inte t skolan och började göra massa bus så hans morbror fick ta hand om han. Sen hamna han i fängelse i 8 år så han hamna på barnhem och han trivdes inte där för alla mobba han och slog han. Sen en dag blev han super arg och fick nog då slog han sönder alla barna där och sen smet t hemlandet i México där hans morbror bor sen efter ett år flyttade han till baka då va han inte efterlyst längre. Då bodde han på gatan, sen hitta en man han och lämna han t en fosterfamilj och där trivdes han ganska bra. Sen när han blev 18 år gammal flyttade han där ifrån och började plugga men sen träffa han några gangstrar och han blev kriminell med dom. Sen en gång så skulle han sälja droger då kom hela polis styrkan och tog han dom satte han i 2 år sen kom han ut och nu ska han träffa sin morbror igen, dom träffades och hade super kul dom festade och allt. Sen frågade morbron om han ville gå med i hans maffia gäng då sa han jaa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en seriös och rolig rp och massa roliga scenarion och att mina vänner rpar seriöst. Jag vill också gärna förbättra min rp och andras så atta de blir så rolig rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? En vinst är att andra får en rolig rp och att alla får rp och ha kul. Liksom båda parterna ska hade roligt i ett scenarion lksom att man stannar på ett vanligt polis stopp så att man inte kör iväg direkt för då blir de inte så rolig rp för poliserna

Hur hittade du Unive? jag har sett lite på Youtube också tyckte jag den värka bra och ha bra rp

vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar att ta den annars nekas den automatiskt. Lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka