Accepterad ArvidKingen | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArvidKingen

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid#2722

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär. . Min karaktär heter Adrian Larsson han är 24 år gammal och är snäll och lugn men han har lite adhd så när han gick i skolan tramsa han mycket och han gjorde mycke skit.Men när han gick i 6:an så en dag skolka han så träffa han på dom äldre och dom frågar han om han kan göra ett jobb åt dom då han säger ja, de jobbet va att han skulle lämna dråger t nån kille så han gjorde de sen fick han 10 tusen och de är ju ganska mycke för nån som går i 6:an.Men han forsatte att göra jobb åt dom äldre och fick mer och mer.Sen spåra de ur och han ville inte vara springis mer men dom lätt inte han komma ut, s han och hans mamma flyttade till en ny stad. Där i den nya staden var allt helt normalt han gick i skolan och gymnasium och allt va perfekt. Men tills en dag då han träffa några grabbar som var kriminella och dom grabbarna blev hans vänner som han börja hänga med. NU fonderar han på att bli kriminell igen men han vill inte göra sin mamma besviken och hans pappa som dog 2020 i corona.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska rpa så bra och seriöst jag kan och jag hjälpa mina kompisar att bli bra rpare också jag har kört andra servrar också så jag har bra erfarenheter av rp.Jag vill få andra också att förbettra sin rp och jag kan också förbättra min rp om nått e dåligt eller så.jag e alltid ute efter att lära mig nya saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de e viktigt att alla tycker de är kul så att man inte hela tiden kör från polisen så fort dom ska göra en sån kontroll så att dom också får lite rolig rp.Så de jag menar är att alla ska ha kul under ett scenario inte bara du.

Hur hittade du Unive? jag har sett lite på Youtube också tyckte jag den värka bra och ha bra rp

Vidare till muntlig, Du har 48h på dig att ta intverjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka