Accepterad ArvidAlHakim | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aarvid.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425835567/

Ditt Hex-ID: 11000011bc0082f (Hex)

Vad är din discord tagg? 𝘼𝙧𝙫𝙞𝙙#0300

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan erkänna att jag gjorde fel, jag gick in utan krim och sköt med några polare och visste redan sen innan att det var fel. Jag tycker att Vo11ce gjorde rätt för det jag gjorde var fel, jag har inte så många bans sedan innan och aldrig blivit perma bannad. Men som sagt det Vo11ce gjorde var rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare sköt ner några o så blev jag bannad, och det är ganska självklart. Jag visste redan sen innan att det var fel och ångrar det extremt mycket, jag har aldrig blivit perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag sköt alltså utan krim och det var jävligt dumt. Om jag blir unbannad så kommer jag hålla mig till alla serverns regler som jag egentligen brukar göra men vet inte riktigt vad jag gjorde just då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått små bans hit o dit men inte över 15 iaf, de flesta bansen är typ lall, vdm och mindre bans. Jag har aldrig blivit bannad en längre tid och när jag väl blivit bannad så lär jag mig utav mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut! Jag gjorde helt fel, jag var inte krim och då ska man ej bära vapen eller göra något kriminellt. Jag vet inte varför jag gjorde det men ångrar det extremt mycket! Jag har aldrig gjort såhär innan men vet ej vad jag gjorde just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Att inte göra sånna dumma saker som jag gjorde skjuta utan krim osv. Vet inte riktigt vad jag tänkte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes hundra procent! Jag hoppas att ni förstår mig!

Vill verkligen rpa och det finns ingen annan server än unive som ens är värd att försöka rpa på.

Varför gör du så?
Ber om ursäkt, vet inte riktigt varför. Ångrade mig rejält direkt efter, aldrig varit perma bannad eller något liknade. Unive är den ända servern som faktiskt går att rpa på, ber om ursäkt. @Philip320

Senast ändrad:
Fortsätter du bli bannad nu då kommer du skickas långt på blacklist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka