Inaktuell Arvid_15 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid15

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: Arvid#9905

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag har varit det förr. Jag var Helper och det var en av dem bästa grejerna. Älskade att ta support ärenden och specca. Jag gillade hela staff teamet och tycker alla behandlar en bra. Jag skulle jätte gärna komma tillbaka. Jag vet hur staff discorden funkar och vart man hittar logs osv. Jag gillar att hjälpa folk igenom att vara staff med min erfarenhet på servern. Ni undrar förmodligen hur jag förlorade rollen. Jag var borta över en helg men skrev i inaktivitet och fick den indragen på grund av inaktivitet. Kan förstå att jag har ett ansvar att va helper men tycker det kanske var lite hårt. Förstår dock att jag tar upp en plats som någon annan kan ha men gillade att vara helper därför ansöker igen. Jag har bra erfarnheter och svar i support om dem vanligaste frågorna. Vilket brukar vara att unbanna vilket jag då hänvisar dem till forumet. Har bra koll på forumet och hur det funkar. Jag kommer kunna vara väldigt aktiv och kommer göra mycket staff arbete då jag gillar det. Vet vad helpers arbets område är och vad dem får göra och vad dem inte får. Behöver inte riktigt någon inledning till staff igen då jag redan har koll på det. Jag vet alla commands som /tpm och /freeze osv. Det finns så många commands så det skulle ta lång tid. Jag vet alla nödvändiga commands och såklart vet jag inte alla. Men vet dem flesta. Jag vet att många kan backa och ge upp om någon kommer och skriker i support om att dem ska unbanna dem och andra saker som kan bli väldigt hetsigt. Detta är bäst om att du står för vad du har bannat dem för och inget ger upp. Detta gör så om dem blir bannade igen så vet dem att det inte blir bättre att hoppa support och skrika. Jag blir inte "rädd" eller nervös om någon kommer och skriker då jag oftast bara säger åt dem att lugna ner sig annars hjälper jag dem inte. Vet hur man ger roller i staff kommand och vet att man ska ta bort se support rollen. Jag är en väldigt rolig människa som inte har svårt att prata med nytt folk och hjälper gärna till. Skulle säga att folk förut uppskattade mig som helper. Skulle verkligen vara kul att komma tillbaka till staff teamet och visa vad jag kan gå för igen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara inne några timmar varje eftermiddag på vardagar. På fredag kan jag vara inne mellan 15.00 till 04.00 och lördagar. Söndagar kan jag mellan 11-00.00

Hur länge har du spelat på Unive? I över 1 år och har flera hundra timmar

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, då jag var helper sedan innan och var Rp och Support ansvarig. Jag har även varit servervakt under en längre tid då det ändå ger lite erfarenhet med ban logs och /svban och /freeze och osv. Vet alla regler på servern och har inte problem att banna någon om dem gör fel.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka