Accepterad Arvid_15 | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid15

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Arvid#9905

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar mellan 11- 04 typ

Hur länge har du varit medlem på Unive? I över 1 månad men har spelat under en längre tid

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger file:///C:/Users/arvid/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%20(5).png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person med hög rp nivå som har bra kunskap om reglerna på servern. Inte bara reglerna in game utan server reglerna. En servervakt är en person som håller koll så att rp nivån höjs igenom att förklara med /m till presoner som har gjort fel eller kanske till och med behöver banna/kick för att dem ska förstå. En servervakt underlättar det för admins och mods igenom att vara en "civilare" och vara med alla andra när grejer händer och kan då agera bättre med förstående i själva scenen. Dem driver unive framåt igenom att banna och kicka folk som lallar och inte beter sig så att andra inte behöver skriva raport och hålla på med all den skiten bara för att banna en. En servervakt kan hålla koll på alla inom sitt område ig så att dem beter sig och att rp nivån hålls uppe. Dem kan ta hand om grejer in game som inte ska eller kan hände in game som till exempel att någon buggar igenom marken kan jag sernare ressa eftersom det ska inte hände och är inte nartuligt sätt att dö på.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För jag tycker själv att många inte beter sig ibland (jobbar inom polisen). Jag förstår att folk kan lalla lite men när det blir överdrivet mycket och det är utanför suntförnuft grensen och dem gör typ omänskliga eller bara går över den här lallnings gränsen. Många gånger jag varit med och sätt bil kraschar som polis, då folk bara springer iväg efter bil kraschen som inget hänt eftersom dem intevill bli tagna av polisen. Jag hör mycket också att folk säger: "Kolla min lapp" när dem skriver i chatten och vill att jag ska kolla och vill att dem ska förstå att det sänker rp nivån väldigt mycket. Jag tycker själv rp nivån ibland kan vara lite skakig och därför kunna förändra det. Jag kan vart gränserna går och har som sagt en hög rp nivå som alla servervakter bör ha. Jag vet även att det blir dåligt för rpn att kicka någon under ett scenario och ska försöka vänta tills efter men om det är något hämskt så ska jag göra något så snabbt som möjligt. Jag tror det är en bonus att jag är polis då jag tar hand om väldigt lalliga personer under min arbetstid. Jag vet att jag ska vänta med ban eller kick under tiden på väg till fängelse eller kanske under ett butiksrån.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En person med hög rp nivå och kunna alla serverreglerna utan till. Dem ska absolut inte heller abuse sin SV utan använda den för att göra rp bättre och roligare för alla. En SV ska absolut inte lalla utan ta det seriöst under tiden dem rpar. Dem ska även kunna göra rätt banns och rätt åtgärder för just det secariot på bäst sätt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att till exempel ressa sig själv om man blivit skjuten eller dog i en bil krasch och ingen hittar en och man vill behålla sina grejer. Man kan också använda sig av det kanske i ett butiksrån du man kanske kickar rånarna bara för att vinna secariot eller igentligen alla scenarion. Då man kickar den som gör något mot en så man själv vinner. Då blir det abuse och korruption. Sammanfattat så abusear man sina tillgångar och vad man kan göra som servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka