Nekad Arvid211 | Medlem ansökning [Danne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid211

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christer Johansson

Vad är ditt discord namn? waze.exe

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Arvid Eriksson och är född i sverige. Hans mamma kommer från norge och hans pappa är svensk. Min karaktärs mål är att bli kriminell och han gillar att vara runt sina kompisar och familj. På sin fritid kan man hitta han på baksidan av någons hus om han inte tar sig in där han tar allt han kan få tag på. Men om Arvid ser någon som behöver hjälp så stödjer han dem genast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till är att jag e seriös vid RP spel och jag kommer se till att alla har det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra ett scenario som gynna bägge mig och motpartnern som t.ex göra en rolig scenario där bägge jag och motpartnern har roligt så att det inte bara är jag som tycker det är roligt, det ska inte vara så att bara jag vinner på att ha roligt men motpartnern ska också ha roligt.

Hur hittade du Unive? Några av mina polare kollade på yt en dag och såg en server som hete Unive och kollade på den i typ 20min och då sa dom det här måste va en riktig bra server så vi testa den.

Nekad. Utveckla mer om din karaktär samt vad du kan bidra med till serverns RP. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka