Nekad Arvid201204 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid201204

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? C15

Ange ditt födelsedatum 16 April 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-20:30
Tisdagar 15:00-20:30
Onsdag 15:00-20:30
torsdag 15:00-20:30
fredag 15:00-22:30
Lördag 10:00-00:00 eller 01:00
Söndag 10:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit det sen 2022 men har tgagit pause ibland.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång kan inte skicka bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift på Unive Roleplay är att RPA som en vanlig person men kunna ta milda återgärder på personer som bryter mot regler. Och Servervakter ska även vara en förebild.
Att vara en servervakt på Unive Roleplay innebär inte bara att hantera regelbrott, utan också att agera som en förebild. Du representerar inte bara spelservern utan också det virtuella samhälle som har byggts upp. Genom att visa respekt, rättvisa och professionalism, bidrar du till en atmosfär av samarbete och gemenskap.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli att bli en servervakt på Unive, och jag tror att min drivkraft och mognad gör mig lämplig för den här rollen. Mitt engagemang för att skapa en positiv och respektfull spelupplevelse på Unive motiverar mig att aktivt delta i upprätthållandet av serverns regler och normer.
Min drivkraft kommer från önskan att skapa en trygg och välkomnande miljö för alla spelare på Unive Roleplay. Jag är fast besluten att ta konsekvenser på de som bryter mot reglerna, särskilt de som inte respekterar gemenskapens riktlinjer och skapar en negativ inställning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara när man använder sina Perms vid fel tillfälle och abusar det för sin egen vinst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka