Inaktuell Arvid201204 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid201204

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Arvid#9303

Ange ditt födelsedatum 16 April 2012

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill kuna hjälpa till med folk som vill ta medlem skap muntlig vill jag hjälpa för att när jag skulle ta den sat jag i typ 15 timmar och vänta och jag vill hjälpa till med så att det folk blir medlme snabbare och slipper vänta

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag kommer vara aktiv väldigt mycket och kunna hjälpa folk så att det går snabbare

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara trevlig och snälla ochj inte vara kaksig eller dum

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? det blir ju rolligare efter som att man kan skaffa t:ex job som polis brandman marja lisa eller meko

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kuna regler och inte vara lallig och lalla

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle dra folks medlme om dom lallar och jag ska ha koll så att jag inte ger medlme till en kille som inte kan regler eller är kaksig

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar 1:20 till 21:00 helger typ 10:00-11:00 till ksk 23:00 eller 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka