Nekad Arvid2011 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid2011

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid#8679

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Dari och är 22 år gammal. Abdi han har haft en tuff barndom. Abdis pappa drack mycket och slog hans mamma som gick bort när Abdi var endast 15 år efter han mor gick bort så började Abdi hänga med fel personer. Dessa personer var inblandade i gäng kriminalitet och drog med Abdi på det. Abdi utsates för grupptryck då hans kompisar pushade han att sälja olika sorters droger och Abdi satt även inne i fängelse i 4 år. Som ni märker har Abdi haft en väldigt tuff bakrund då han utsates för våld i hemmet men bland annat kriminalitet. Men Abdi lovade sig själv och sin pappa som sluta dricka när Abdi åkte in. Det var både positvt men även sorgligt då Abdis pappa vid namn Albert vart förkrossad då Albert inte hadde någon arning om att Abdi hans egna son höll på med kriminela saker. Abdi började jobba på Trygghansa efter han suttit ine i 4 år han är nu 19år gammal och börjar rulla in på rätt spår igen som både gör han själv men även sin pappa glada och lyckliga men den fantastiska tunden tog slut när Albert dog då han blev skuten på jobbet när han jobbade på en byggarbets plats detta gjorde då såklart att Abdi spårade ur ifrån sitt spår igen och började med grovare saker som att sälja vapen döda folk för pengar men även sålde han större mängder med droger på ungefär ett kilo eller två. Därefter träffade han Walter White som också vart inblandad i dessa kriminela akter och detta gjorde då att han följde efter honnom.

Men åren gick och Abdi är nu 22år gammal och har träffat en tjej och dom planerar att skaffa barn men han är inte säker på att skaffa barn då han har både folk efter sig men även polisen och han är rädd att detta kommer påverka hans barns uppväxt och det sätt som han skall uppfostra sitt barn. Han är även ledsen och deprimerad då hans far gick bort för några år sedan och detta har påverkat honom på ett negativt sätt och det påverkar han ektenskap med hans tjej och an är rädd att det skall påverka han son eller dotter senare i livet. Men Abdi har även många andra intressen som till exemple att spela fottboll och andra sporter men han gillar mest att köra runt i sina bilar då han har mycket pengar och kan spendera dom lite hur han vill och detta är något sdom han spenderar både tid och pengar på så man märkte snabbt när man såg han åka runt att detta är den platsen han känner sig trygg och säker på men kan även slappna av och ta det lungt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är en bra rollig men även sen sariös RP och en ska som jag kommer att bidra med till servern är då såklart att inte RPa för att ha mycket pengar eller makt och den reglen som ni har är perfect så jag har letat efter en sådan här bra server jag kommer även att bidra med härliga stunder och roliga scenarion samt litte lalliga men på en nivå att kan ej blir bannad eller kickad med detta menar jag såklart att man skall ha roligt och lyssna p mysic sjunga och dansa men inget annat än dessa saker är otroligt viktiga. jag kommer även att bidra med saker som låter som No shit liksom men jag säger det ändå och det är då såklart att man skall raportrera om någon gör både grovt men även små reglerbrått som inte är så allvarliga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ej skall spela för sin egna vinst utan att man skall tänka på dessa regler som till exempel social RP och detta betyder att vi tar ett exemple det är basic men ändå då rånar en butik så skall du inte bara skuta polisen sedan stika utan att man pratar med dom och tänker på att man inte bara ska vinna utan att man ska se till att både polisen och rånaren i detta exempel skall ha roligt och försöka att se till att du som rånare ska se till att poliserna i detta fal har lika roligt som du och samma med polisen.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar föreslog den till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka