Nekad Arvid2011 | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid2011

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Zaze_8679

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Dul och jag är född 1999 den 5 mars, jag kommer ifrån en Medel stad i sverige som kallas Fyren City kallar vi det för byhåla :). Och jag är mest arg, Social, Energisk, Trevlig och otrevlig och Orten, hjälpsam och jag respekterar andra beror på hur dom respekterar mig. Jag är intresserad i bilar/fordon och datorer. Mitt drömjobb är Kriminell min andra mest viktiga dröm är att bli typ rik och ge tillbaka till mina föräldrar som hjälpte mig och mina syskon genom en väldigt svår barndom men tyvärr så gick min mamma gick bort i cancer, Och min pappa tog livet av sig. Så jag kände att jag behövde en nystart, Så jag flyttade till en ny stad ändrade namn och efternamn jag tog bara med mig pengar, Ändrade min klädstil klippte mig och blev en ny jag. Det kändes skönt att ¨skaffa ett nytt liv¨ tyckte jag, Ingen som visste vem jag var. Så jag försökte vara trevlig och snäll mot alla. Så man kanske skaffar lite nya vänner som inte var otrevligai början, sura och krävde pengar hela tiden som mina gamla ¨vänner¨ skriver vänner inom parentes för aa tror du som läser detta fattar varför .Men det var historien om mitt liv i alla fall. Men det var typ mitt liv till nu i alla fall. så valde Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket roligare rp på serven t.ex krim rp vardags rp samt spelar för båda motparterna, har bra erfarenheter av rollspel. gillar ha roliga samt spännande scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för sig själv, t.ex att man är i ett scenario och inte gör det roligt för andra motpartern AKA den andra personen i scenariot då blir det att man ej spelar mot båda motparterna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att att dena serven he bra och har många medlemmar han heter C17

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka