Nekad Arvid2011 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid2011

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435667710/

Ditt Hex-ID: 110000157f0d8fe

Vad är din discord tagg? salim"_"#8679

Vem var det som bannade dig? Mattson1

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror själv att staffsen valde att banna mig för att jag tutade utanför en polis station flera gånger vilket kan tolkas som cop bait

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis skulle gå in i en polis station och hämta ut ett id kort och han kom inte på länge så jag börja tuta på han och senare blev jag bannad för mild cop bait vilket jag ber om ursäkt för

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag tutade flera gånger utanför polis stationen för att få hans och polisens upmärskamhet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var jag som gjorde fel eftersom jag tutade flera gånger utanför polis stationen för att få hans och polisens upmärskamhet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft tålamod och inte tuta på dem och inte försöka cop bait

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ha tålamod och inte tuta direkt det har gått en stund.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Då vi får klagomål av polisen att detta sker så kommer jag neka din överklagan och istället tänka på vad som hänt, vad du kan göra bättre och varför du gjorde det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka