Nekad Arvid1106272000 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid1106272000

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? glocken.v2._99796

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2010

Berätta om din karaktär. som liten hade Gustav svårt i livet hans föräldrar som var maktmissbrukare detta gjorde så att Gustav hade ganska svårt uppväxt oftast var de så att han blev svårt misshandlad hemma dagligen och fick nästan ingen mat alls och gick alltid runt hungrig. Hans föräldrar ville att han skulle plugga till läkare men Gustav hade andra planer i livet. När Gustav fyllde 15 år så struntade hans föräldrar i det och grattade inte han ens. Gustav hade massa vänner och hans vänner visste hur Gustav uppväxt var och hur svårt han hade det i hemmet. Några veckor innan Gustavs födelsedag så planerade hans vänner en suprise utan att Gustav vet. Dagen kom nu när Gustav fyllde år hans vänner mötte upp han och hade köpt kläder till han och bjudit honom ut och hade det kult. De va då Gustav tänkte detta är mitt familj (mina vänner). Gustav bestämde sig att spendera mer tid med sina vänner mer under den tiden så kommer han blandas in i kriminella folket men han började smått och höll på med bråk och massa andra små saker som man gör när man va liten men detta var en början på en stor grej. När tiden kom där han ska fylla 16 så bestämde Hassan sig att rymma hemifrån och börja sova över folk (sina vänner).quot NÅGRA ÅR SENARE quot Gustav är 18 nu under dem här tiderna så hade Gustav Förlorat några av sina barndoms vänner till de kriminella livet och det tog hårt på han, Gustav var efter hämnd och letar efter dem folk som skött ihjäl hans vänner som betyder familj för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som personer tycker att jag kan bidra mycket till servern som t.ex. Högre RP nivå Även kommer jag också att visa mycket aktivitet på servern. Jag kommer försöka skapa högkvalitativa scenarios som alla får inblanda sig i. Med mig på servern så kan ni räkna med en spelare som inte spelar efter makt och pengar. Jag spelar enbart för att göra roliga saker med trevliga människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta mot parten ha en chans i scenario tillexempel att om man har en mycket snabbare bil så kan man köra så att dom kan komma i kapp och ha en chans att vinna scenariot för att det ska bli en roligare rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm random death match att döda nån utan bakom liggande andledning vdm att köra över någon med bil fear rp att värna om livet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på ett gäng olika servrar som penguin strive och flera

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? heter glocken.v2._99796 men mitt vissnings namn e ressadå. har lite svårt med at skriva men har försökt mitt bästa

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka