Nekad Arvid06 | Medlem ansökning[Znaxse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid06

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198228847948

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Arvid Stenström.

Vad är ditt discord namn? Arvid Stenström#1398

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Svensson och är 22år. Hans favoritfärg är röd och Alex favoritmat är hamburgare, han gillar att äta och även laga mat. Alex är lång och normalstor i kroppsbygnaden. han har inget förhållande för tillfälet man vill gärna i framtiden hitta den rätta. Han kommer från början från Gotland och valde att flytta till storstaden för att lära känna nytt folk och få lite närmare till tillexempel affären eller verkstaden. Han är mycket intreserad av fordons teknik och har hållit på mycket med bilar, mopeder osv.

Alex är uppväxt på landet i en familj med mycket kärlek och en mycket bra uppväxt, han bodde på en gård och har hållit på mycket med bilar och har haft många kompisar. Han har inte haft något kriminält umngänge och har inte funderat på att börja med något sådant. Men han har blivit utsatt för att överfall efter krogen för ett par år sedan. Sedan des har han varit lite räd för kriminella gäng.

Alex har inte varit straffad förut förut men har dock blivit av med sitt körkort en gång i 6 månader för att han körde olagligt med sin epa. Han var på förhör men fick inga mer dommar än indraget körkort i 6 månader och fick sin epa beslagtagen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill RPa på ett så realistiskt sätt som möjligt och jag vill kunna söka jobb som på tillexempel vianor. Men jag tycker det är jätte kul att RPa på ett sätt som gör att de både blir bra för mig men också för dom andra spelarna på Unive Roalplay. Jag följer alla regler och hittar jag en bugg så rapoterar jag in det på en gång för jag vill att servern skall fungera på bästa sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skall spela på bästa sätt så att upplevelsen för både mig och övriga spelare på Unive får de så bra som möjligt. Men blir jag oretvistt behandlad eller att de nån som gör att jag inte kan RPa på rätt sätt så kommer jag rapportera det på ett ärligt sätt. Ser jag buggar eller saker som stör spelet så kommer jag rapportera även det för att servern skall funka så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall tillexempel vara trevlig och RPa på ett realistigt sätt när man gör en bil affär och förklara på ett bra sätt och göra de man kommer överens om så man inte gör ett bedräggeri då de är helt oaxeptabbelt när man skall göra en affär med någon. Men det kan också vara om du tillexempel blir kidnappad, då skall du göra som dom säger för att är du med på en RP server så skall man ju göra som om de borde verkligt vilket gör att du skall göra som dom säger för att dom försöker RPa så mycket som möjligt. För att Unives regler säger att man skall följa vissa grejer om man tillexempel är kriminel. Och skulle man då tillexempel inte göra som dom säger och bara göra massa overkliga saker mot gänget så kanske man sabbar för dom andra spelarna och gör att dom får tillsägning för något dom inte gjort.

Hur hittade du Unive? Jag såg några videos på youtube och tyckte det verkade vara en bra server med mycket trevligt folk och servren verkade ha en hög RP standard. Sedan hade jag ett par kompisar som även spelade på Unive.

Nekad efter muntlig intervju! Ansök igen efter 24h
Anledning: Behöver läsa på reglerna en extra gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka