Nekad Arvid nordquist | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid nordquist

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Nordquist#2972

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 5-10 på vardag helg och lov kanske 14-03 med lite pauser då som att äta och kanske gå ut och gå

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månder ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? skulle vilja höja rpt på servern genom att kunna banna lallare/kicka så att det blir renare rp på servern

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? vill att servern ska utväcklas och höja sitt rp till max

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror genom att framstå med bra rp och kunna ta bort som inte framstår med bra rp exempel lallare

Varför ska just du bli servervakt? för att ha förmågan att kunna höja rpt på serven och själv utvecklas till bättre och om jag sköter detta bra och tycker det e kul och kan ha ansvaret så kanske jag till och med kan bli mod om ni skulle behöva det

Varför vill du bli servervakt? höja rpt på serven och höja mitt eget eftersom att det är lite mer ansvar att vara servervakt än vanlig medlem

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja det skulle jag säga att jag är har mod på vissa csgo servrar

Är du whitelistad på serven? ja det är jag sen ett tag tillbaka är även krim med

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag det var ett tag sedan sist dock så minns inte så bra men dom flesta av mina bans har jag överklagat och dom har gått igenom men ungefär 2-3 gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej inte någon annan har kanske 97% på unive av mina 173 timmar på spelet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka