Accepterad Arvid lundin | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid lundin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881377244/

Ditt Hex-ID: 110000136e70bdc

Vad är din discord tagg? ARRE#7290

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att polisbilen åkte in i min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på parkeringen och då kommer fyra poliser fram till mig och säger att jag måste hoppa ur bilen. De ger mig 2000 kr böter för att jag har en oförsäkrad bil. Sedan åkte dem och jag körde ut på vägen. Jag ser att jag blir förföljd av samma poliser och stannar direkt. Sedan hör jag poliserna säga att jag ska köra mot rött för att de har brottom. Jag startar bilen och kör fram en halvmeter innan jag stannar för att det är olagligt att köra mot rött. Då kör polisbilen rakt in i min bil och då blir dem arga. Jag kör över vägen och sedan ser jag en av poliserna springa fram till min bil. Jag hoppar genast ut ur bilen och frågar vad de vill. Polisen säger att jag körde in i dem när det var dem som körde på mig. SEdan kommer rästen av poliserna och de ställer sig i en ring runt mig. De sätter handbojor runt mina handleder och sedan beslagtar dem min bil. De har ingen anledning till att beslagta min bil som jag köpte 1 timme tidigare för alla mina pengar jag hade. De börjar säga att jag ska blåsa i micken för att göra ett alkoholtest vilket jag gjorde. Sedan sa dem att jag var nykter. Direkt efter det blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en felaktig ban eftersom att polisbilen körde rakt in i mig och att de beslog tog min bil utan anledning. Jag gjorde allting de sa. Jag stannade när de sa åt mig att stanna och jag var vänlig mot poliserna. Jag ser ingen ting jag gjorde som kan kallas copbaiting när jag var vänlig och gjorde allt dem sa. Dessutom försökte de tvinga mig till att köra mot rött även fast man inte får det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad men jag skrev en ban överklagan och den blev godkänd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ser ingen ting jag hade kunnat göra annorlunda eftersom att det enligt mig var en felaktig ban. jag var vänlig och gjorde exakt som poliserna sa åt mig att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? eftersom jag tycker att det är en felaktig ban så vet jag inte vad jag ska säga. jag gjorde allting rätt och var snäll mot poliserna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka