Inaktuell Arvid ljung | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid ljung

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004694855/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid ljung

Vad är ditt discord namn? Arvidbrhö#7323

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Erik och han är 24 år gammal och har flyttat till den här staden. Erik har bra betyg i samhällskunskap och NO. I högstadiet så satsa han på att bli polis och plugga hård i samhällskunskap men hade det tufft i skolan. i gymnasiet och pluggade ledarskap. När Erik gick ut gymnasiet så bodde han hemma i 5 år tills han flytta hit till staden.

Erik är rätt glad och rolig ifrån sig men social. Han föredrar att hänga med vänner eller familjen.
Erik har en farbror som bor i skogarna har i staden och dem brukar jaga där.
Hans intresse är bilar, laga mat och skytte.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är en toppen RP server och ska sprida servern så vi får fler spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server många aktiva och bra kvalitet dessutom är den jätte realistisk precis som i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Två vänner till mig tipsa om den här servern och den är jätte bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har spelat lite rollspel innan och vill köra rollspel på en bättre och större server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu ska jag ta det lite chill men i framtiden kanske jobba inom polismyndigheten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara den här servern

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka