Accepterad Arvid. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Prime

Medlem
Meddelanden
236
Reaction score
1
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: 11000011a07a21e

Vad är din discord tagg? big A

Vem var det som bannade dig? Makos

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på 3 personer på ett berg som började skjuta mig jag gjorde det och blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde på 3 personer som höll på att skjuta mig (inom sunt förnuft)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att man alltid har rätt att få diskutera och veta vad man gjort och få ta del utav bevisningen (något som skippades totalt här) tycker jag det fick ingen kallalse till support eller anledning till att jag va bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag lärt mig väldigt lärorika saker från dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört på folk o dödat dom men jag kunde inte dö vet ej varför och en staff skrek att jag skulle göra det så blev väldigt stressad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mhcket saker som jag kommer ha med mig livet ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka