Accepterad Arvid. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prime

Medlem
Meddelanden
236
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198396973598/

Ditt Hex-ID: 11000011a07a21e

Vad är din discord tagg? gris9vid

Vem var det som bannade dig? indian

Bild på banmeddelande: sondernas_aldre.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag /made han för att be om en tjänst om skin nä'r jag såg att de va indian som speccade mig bad jag om att han skulle ta oss support pga att vi pratat om de tidigare mycket mer än så var det inte då jag blev bannad för id peak men antar att man inte ska /m staffs och be om hjälp utan hela tiden skriva /report

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. /ma indian som speccade mig när jag satt i en bil uppe på ranchen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag vet att man ska skriva report men jag var lite lat och man brukar få hjälp fortare om man /mar så jag gjorde de istället för att skriva report men de kommer jag göra nästa gång

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag blivit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skriveit report istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte /ma och skriva report istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka