Nekad arvid andersson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvid andersson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? arvidsweat

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arvid Andersson och har ett intrese för att lagga bilar mina känslor är att börja jobba på Mekonomen för det är roligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag kan hjälpa andra att lagga bilar och börja känna pengar så jag kan köpa ett gäng och bli gangster

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag ska rp:a som att det är ett verkligt liv och även ifall jag inte vinner scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Du ska ha en genomtänkt och välplanerad karaktär som är unik och bidrar till staden. Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. ...Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? att man inte får säga att det är ett spel och inte prata när man är död och inte säga discord utan blåappen

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja för jag vill jobba som

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka