Accepterad Arvid Al | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: Arvid#0300

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff är för att jag gärna skulle vilja ta ett större ansvar på servern och vara med och förbättra servern och communitit på den. Jag skulle också vilja få bort alla lallare och folk som inte sköter reglerna och inte har något syfte med sin rp och bara lallar runt och förstör för alla andra för det stör jag mig väldigt mycket på och vill få bort. Det är ju väldigt tråkigt när man har planerat ett roligt scenario och sen kommer det någon lallare och skriker i miken, drygar sig ,vdmar eller gör något regelbrott som förstör scenariot och gör rp nivån låg vilket är otroligt tråkigt enligt mig. Jag kommer försöka utföra mitt arbete så bra jag kan, hålla fokus, lära mig nya saker inom staffarbete osv. Om jag blir Staff så kommer jag att hjälpa alla som har frågor eller några problem dem behöver hjälp med! Jag har tröttnat på att se lallare komma in o bara förstöra, om jag nu blir staff så kommer jag kunna stoppa dessa små problem men även större. Jag kommer försöka göra mitt bästa, lära mig nya saker och vara aktiv. Unive är en väldigt stor server som bara fortsätter att växa, när det är en sån stor server som detta så kommer det folk som inte kan så mycket inom rp och då kan jag och flera staffs lära dem grundreglerna. Jag kommer jobba väldigt hårt på att driva denna server frammåt, har en del erfarenheter inom staff arbete. Men kommer såklart att lära mig mer saker nu. Jag har rpat ett bra tag nu och börjar tröttna lite, men har mycket fritid som jag kan lägga på staffarbete. Kommer vara aktiv både ingame och på discord, när jag inte kan vara på datorn så kommer jag vara aktiv på discord. Jag kommer göra allt för att få denna server frammåt. Jag hoppas att ni läser igenom denna, jag hoppas detta går bra :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ungefär 5-6 timmar varje dag, och som sagt så kommer majoriteten av de timmarna gå åt staff arbete. Men om jag har tid så kommer jag lägga lite på rp osv. Men mestadels staff arbete båda ingame och discord.

Hur länge har du spelat på Unive? Började förra sommaren men inte varit så aktiv pågrund av skolan, men nu när jag har tid så tänker jag på att bli staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på andra servrar men aldrig unive, men jag kan ju grunderna inom staff arbete. Så de mesta kan jag men jag kan ju alltid lära mig något nytt.

/sc
/ban
/banhistory
/kick
/goto
/revive
/setjob
/dv
/sv
/svban
/bring
/unban
/toggleid
/togglename
/noclip
/sqlban
/addkey

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag jobbar med allt, bara det hjälper servern så är jag nöjd! :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka