Accepterad Artyom Popov | Whitelist ansökning [SkillRex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Artyom Popov

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Artyom Popov

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198336913814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Vikkeoss#4212

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Namn: artyom popov
Personlighet: ganska sällan arg och gillar inte bråk så håller sig borta från det
längd: 172
hobbysar: gå på gymmet och köra lastbil har alltid varit inspererad av lastbilar ända sedan han var liten
Familj: en mamma och en död pappa som dog av överdos så har en ganska mörk personlighet, så när folk nämner familj vill han helst inte prata om det och håller sig ifrån att skaffa en egen på grund av detta.
Uppväxt: född i ryssland och hadde en dålig uppväxt som leder till en nyfikenhet för kriminalitet och sånt som hanns föräldrar sa att han inte fick göra

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är ute efter bra rp och är aktiv nästan varje gång jag har tid blir nog mer aktiv om man får ett intressant jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? försöka skaffa ett mer intressant jobb som kräver whitelist för att få mer konversationer med olika spelare

Hur många timmar har du på FiveM? 432h men kanske 20 på servern

Hur hittade du Multistaden? Sökte "seriös rp i search boxen på fiveM"

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? bara på engelska servrar som inte var roleplay servrar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? kör på drift servar typ och har kört på en annan svensk sörver innan som jag inte gillade(swedishknight rp) hadde Bra Staff som inte hjäpte till

Senast ändrad:
Utveckla allt.

MVH Dansken

Wl ansvaig på multistaden
Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka