Nekad Arshin | Medlem ansökning [kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

papper4

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199207201326/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arshin

Vad är ditt discord namn? Ben Dover#4363

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Larsson han gillar att vara med vänner och hänga. hans dröm är att bli rappare och få en ferrari nån gång i livet. Abdi är 23 år från kurdistan. han kom till sverige när det var krig i hans hemland. han är inte så rik han har ett jättestort crush på en tjej som han träffade på bilträff på piren. Abdi har växt upp ganska svårt hans pappa dog av att röka när Abdi var endast 3 år. Abdi gillar inte kriminallitet så mycket. han har brutit båda sina ben men han bra nu igen. han är ganska ensam och inte har många vänner. Han var gissla i ett butiksrån en gång och han vägrade lyssna på rånaren så dom skärde han i bröstet men fick operation av doktorn. Abdi är ingen lall karaktär men ganska seriös. han är ganska creativt gjort med snyggt hår och skägg. Abdis mamma är väldigt rik hon är en känd skådespelare, det är där Abdi får mesta delen av sina pengar. han har två vänner Sam och Theo han har blivit scammad på sin bil och har bara en moppe som inte funkar. han jobbar som reporter just nu men tänker börja jobba på Autoexperten om han har tillräkligt bra utbildning. han gillar att gymma och spela basket

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill lära mig att rpa på riktigt bra nivå. och ha det roliga på spelet med roliga och seriöst. känner att detta är den bästa servern och den jag mest känner mig trygg på för alla är snälla. jag tycker verkligen om att roleplaya så då måste man ha en server som behandlar en bra och inte bara lallar runt och dödar varan. Jag kan bidra med bra och seriösa, roliga scenarion. kunna använda twitter och blocket. kan spela från kl 15:30 och over för då slutar jag skolan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är hög rp nivå. bra gäng, och bilar bra staffs och discord server bra servervakter, bra funktioner

Hur hittade du Unive? brukar kolla på unives oddshots och tyckte den såg roligt och spännande ut och såg olika streamers som tiliexempel drobz och tyckte om det. min kompis spelade det när jag var hemma hos han och då tyckte jag det var roligt när jag fick ta över en liten stund.

Vad har du för mål med ditt rollspel? få ett bra jobb och bli jätte rik, bli känd så alla känner en. hjälpa communityt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? börja streama och skaffa nya vänner och kanske ansöka till servervakt eller mod på discord servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på denhär, för den e bäst

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka